Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2009 01:09 - В памет на баща ми
Автор: mem Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4575 Коментари: 4 Гласове:
3



Гротеска

В стъклата звезден прах тежи
и сякаш кръчмата е замък,
а ний усмихнати мълчим
и знаем - всичко е измама.

Блуждаещ лунен лъч, пробил
заскрежения с дим прозорец
,
умира, чашите допил,
и с твойте къдрици говори.

А аз съм влюбен и пиян,
и аз съм нежно романтичен,
целувам нежната ти длан
и шепна: "Колко те обичам..."

Не ме поглеждай с укор строг,
нима не бях досадно тъжен,
нима ще се обиди Бог,
ако сърцата се излъжат?

Защото тази нощ съм принц,
а утре може би ще бъда
Гаврош с разрошени коси,
и себе си, и теб излъгал.

Да любим, значи да умрем
и аз, и ти... и ти, любима,
а твоят профил отразен е
в скръбта на плиснатото вино.

Тамян, довиждане... и край,
любима, двойно ще измъчи
сърцата гробищния рай
без вино, оргии и кръчми.

Затуй без болка и тъга
аз плюя в календара прашен
и миналите дни броя
в звъна на счупените чаши.

Иван Пейчев





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kobata - Едно от любимите ми стихотворения. ...
03.09.2009 01:40
Едно от любимите ми стихотворения...
цитирай
2. julllinkata - Миличка....
03.09.2009 03:55
Пейчев е Пейчев, казах ти - много тъжно, нежно и необятно морско за мен. Ще пия за Тошко една малка водка:) От зари до зари:) Обичам те!:*
цитирай
3. essy - Меми,
03.09.2009 10:07
красив спомен и докосващо стихотворение...
Той винаги ще бъде с теб!*
цитирай
4. malkiatprintz - Хубав стих, Мем, щастливи са били и ...
03.09.2009 19:00
Хубав стих, Мем, щастливи са били и онези, които са предизвикали такива чувства, и тези, които са били край такива хора....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mem
Категория: Други
Прочетен: 233798
Постинги: 29
Коментари: 295
Гласове: 2104
Архив